וויכוח סוער באולפן: תקציב לאברכים – בעד ונגד

אסתי פלד 2 Comment on וויכוח סוער באולפן: תקציב לאברכים – בעד ונגד

ברל'ה קרומבי מימין, ויריב אופנהיימר משמאל, בוויכוח סוער אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" בנוגע לתקציב המדינה לאברכי הכוללים | אופנהיימר: "שהתקציב יעלה מספר האברכים יעלה" | קרומבי: "זכותנו לתקצב את הערכים החשובים לנו" | האזינו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יריב אופנהיימר פת את הדיון בהתייחסות  לדבריו של זהבי: "אני שמעתי התבטאויות חריפות יותר מההתבטאות של זהבי. שמעתי חרדים שמזלזלים באמונה של החילונים, גם אנחנו מאמינים בדברים" כך אופנהיימר.

"אם האברכים היו קומץ, לא הייתה זעקה. מדובר בקבוצה גדולה. מדובר במיליארדי שקלים. בגלל שהתקציב יעלה מספר האברכים יעלה. וזה יעלה לכולנו כסף" טען בשיחה.

ברל'ה קרומבי: "ראשית אני מעריך את יריב, יש חילונים שרוצים לרדת מהארץ. הוא אחד כזה שנלחם למען הארץ כפי שהוא רואה אותה. אבל הסיפור פה זה שאתם לא מצליחים להבין את זה שהוויכוח הוא על יהדות מול ליברליות. אני משלם הרבה מיסים, והכסף שלי הולך לתיאטראות ודברים שלא מעניינים אותי. אני שמח שהכסף שלי יילך ללימוד תורה של אברכים".

אופנהיימר: "אף אחד לא אומר לסגור את הישיבות. רק אי אפשר לתקצב את זה. סטודנט לומד כמה שנים והולך לעבוד, אברך זה משהו שלא מוגבל בגיל".

קרומבי: "יש לנו עולם ערכים שאנחנו רוצים לתקצב אותו. זו זכותנו המלאה. כמו שלך חשוב לתקצב ספורט וכל מיני דברים אחרים, לנו חשוב לתקצב את מה שחשוב לנו".

"החרדים עובדים, ויש חרדים מתגייסים לצה"ל. נשות האברכים עובדות בחברות ההייטק הכי טובות. גם הציבור החילוני הימני רוצה את לומדי התורה" הוסיף קרומבי.

האזינו לדיון הסוער:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מותר גם לאברך שהקדיש את צעירותו ללימוד תורה לתת לו מלגה חודשי שיוכל ללמוד מקצוע

  2. 1

    אוי. מסכן תכסה את הזבל מתחת לאדמה חקטטן הוא לא עשה כלום הליצן הזה